Thursday, March 17, 2011

All That's Left of the Snowmen 雪だるまの跡残り

The Snowmen said goodbye today,
having had a decent run,
they stood tall at first,
smiled their smiles,
then true to age
they curled and shrunk,
but making them
sure was fun.
Posted by Picasa
今日雪だるまがさよならを言った
なかなかいい人生だった
最初は背高く聳え立ち
笑顔に笑顔だった
そして年老いていくにつれ
背は曲がり、小さくなっていった
でも確かに楽しかったよ。

No comments:

Post a Comment